petek, 3. maj 2024

Bologna, book fair/knjižni sejem

Pogled na knjižni sejem v Bologni, klik na prispevek na RTVSLO PODOBA PODOBE.

Hvala, Meta Česnik za povabilo k intervjuju. Bologna je bila kot nekakšen imaginarni, domišljijski svet, ki me je tiste štiri dni preko mnogih aktivnosti, ki sem jih imela vsak dan in novih poznanstev čisto posrkal vase. Prejela sem veliko več kot sem pričakovala. To posebno doživetje bo ostalo v mojem spominu. Čeprav svojega poslanstva ne bi zamenjala, je v njem ogromno dela, ki se ga navzven ne vidi. Včasih me pripelje tudi do roba, ko preizprašujem svoje sposobnosti, a pogosto pelje na neko novo pot, spremembo, ki se kaže tudi v ilustraciji. Veliko mi pomeni podpora založnikov in dobri odnosi, ki jih gojimo. Kaj je lepšega kot to! Vse, ki vas zanima knjiga, ilustracija, delo izjemnih slovenskih ilustratorjev, trud založnikov, vabljeni k ogledu prispevka.

I want to shout out a big thanks to Meta Česnik for the invitation to the interview. I felt the time in Bologna almost like an imaginary, fantasy world that took me all in. I received much more than I expected. I'll keep this experience in my heart. I love being an illustrator, but there's so much behind-the-scenes work. Sometimes, I doubt my creative abilities. But it often leads to new paths in my work and illustrations. The support of the publishers and the good relations we have mean a lot! What could be more beautiful than that? Check out this video featuring exceptional Slovenian illustration PODOBA PODOBE.

Slika: foto ekrana iz TV prispevka, katalog založbe Miš.