sreda, 11. januar 2023

Sodelovanje v mentorskem programu Alumni za študente

Lani decembra sem s strani ekipe alumni UL prejela prijazno vabilo na koncert, kjer je potekala tudi podelitev priznanj tistim, ki smo sodelovali v mentorskem programu UL in ki smo bili v svoje delovno okolje pripravljeni sprejeti več študentov. Ker sem takrat zbolela, se dogodka nisem mogla udeležiti. Se pa želim takole javno zahvaliti za povabilo v mentorski program, za izkazano zaupanje ter za podeljeno priznanje. Še posebej pa velika hvala nadarjenim študentkam, ker so pokazale zanimanje za moje delo. Lepa izkušnja, za katero sem hvaležna. Upam, da je bil uvid v moje delo in delovno okolje koristen in v navdih. Meni je druženje s študentkami, ki jih zanimata ilustracija in ustvarjanje zagotovo bilo.

Še enkrat HVALA vsem!

Last year I was invited to participate in a UL (University of Ljubljana) mentoring program for students of Academy of Fine Arts and Design Ljubljana. Today, I received a recognition, because I was willing to accept more than one student. I would like to give a big thanks for the invitation to the program, for the shown trust and for this recognition. Big thanks to the talented students for showing interest in my work. It was a beautiful experience for which I am grateful. I hope that the insight into my work and my work environment was useful and inspiring. For me, spending time with the students who are interested in illustration and creativity was definitely a pleasure.