četrtek, 27. januar 2022

Otrok in knjiga, strokovna revija o mladinski književnosti

 Ob kakšnih novicah, ki mi veliko pomenijo prav ne vem, kako naj začnem. Mogoče kar napišem, da je v 112. številki strokovne revije Otrok in knjiga predstavitev mojega ilustratorskega dela in poti. In to v taki fini družbi, čist hudo! Nenavaden občutek veselja in skoraj nejevere me prepljavlja, ko vidim takšno objavo, ko je moje delo umeščeno med slovenske knjižne ilustratorje… 

Ob tem se moram zahvaliti dragi Tatjani Pregl Kobe za povabilo in predstavitev v reviji Otrok in knjiga! VELIKA hvala!

V številki 111 pa je zares lep opis slikanice Ozimnica (v sklopu nominiranih knjig za nagrado Kristine Brenkove v 2021), ki jo je napisala Nina Mav Hrovat, izšla je pri Založbi Zala. Človek si ne more pomagat, da ne bi malo poskakljal od veselja!

Sometimes I just don't know how to tell news that are significant to me. Well, here it goes: in the 112th issue of the professional magazine Otrok in knjiga (The child and a book) my illustrator's work and my path are represented. And I’m feeling both, joy and almost disbelief when I see such publication, when my work is placed among Slovenian book illustrators…

I must give thanks to dear Tatjana Pregl Kobe for the invitation and presentation in the magazine Otrok in knjiga! Many thanks!

Issue 111 contains a really nice description of the picture book Ozimnica (as part of the nominated books for the Kristina Brenkova Award in 2021), written by Nina Mav Hrovat, published by Zala Publishing. One can't help but jump for joy!